Οι τάσεις του Mobile Marketing το 2015
To mobile marketing εξελίσσεται συνεχώς και μαζί του, εξελίσσονται παράλληλα και οι επιχειρήσεις, οι οποίες το χρησιμοποιούν ως εργαλείο στρατηγικής επικοινωνίας, προκειμένου να προωθήσουν ακόμη πιο στοχευμένα και αποτελεσματικά τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους.
Το 2014 ήταν μια χρονιά κατά την οποία ο ανταγωνισμός ανάμεσα στο mobile και στο desktop ήταν πολύ μεγάλος. Τα στατιστικά χρήσης του διαδικτύου μέσω mobile έχουν συνεχώς ανοδική τάση σε σύγκριση με το desktop και όπως είναι φυσικό, το γεγονός αυτό επηρεάζει αδιαμφισβήτητα τον τρόπο σκέψης των επιχείρησεων αναφορικά με τη στρατηγική που πρέπει να ακολουθήσουν.
Παρακάτω μπορούμε να δούμε μερικές από τις καθημρινές μας δραστηριότητες και πώς αυτές επηρεάστηκαν από την ανοδική τάση του mobile:
• οι χρήστες ανοίγουν και διαβάζουν τα emails τους κυρίως μέσα από τη κινητή τους συσκευή
• αυξημένη κίνηση σε mobile ιστοσελίδες (mobile website traffic)
• αύξηση δραστηριοτήτων στα social media Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest μέσω κινητών συσκευών (real time interactions)
Oι επιχειρήσεις έχουν ενσωματώσει πλέον το mobile marketing στη συνολική τους επικοινωνιακή στρατηγική. Συνειδητοποιώντας την επιρροή του στην καθημερινότητα των χρηστών και παράλληλα επωφελούμενες από τη συνεχή εξέλιξη της mobile τεχνολογίας, αξιοποιούν το SMS marketing στέλνοντας SMS μηνύματα προκειμένου να πετύχουν στοχευμένη και προσωποποιημένη επικοινωνία με το κοινό τους. Παρακάτω μπορούμε να δούμε μερικά παραδείγματα της χρήσης του SMS marketing:
• υπενθυμίσεις (reminders)
• επιβεβαιώσεις κρατήσεων ή ακυρώσεις
• ειδικές προωθητικές ενέργειες & προσφορές
• events
• χρήσιμες πληροφορίες όπως, οδηγίες ή ενημέρωση για την κατάσταση μιας πληρωμής
• διαγωνισμοί μέσω SMS
Το mobile marketing βελτιστοποιεί την επικοινωνιακή στρατηγική μιας επιχείρησης, βοηθώντας την παράλληλα να καθορίσει, αλλά και να εκπληρώσει τους στόχους της. Παρακάτω μπρούμε να δούμε ορισμένες πολύ βασικές τακτικές όσον αφορά το πόσο αποτελεσματικό μπορεί να είναι το mobile marketing για μια επιχείρηση, ειδικότερα αν τηρηθούν τα εξής στο mobile ιστότοπό της:
• συμβατότητα (compatibility) του website με όλες τις συσκευές (mobile & tablet)
• χρήση συγκεκριμένων λέξεων-κλειδιών (keywords) για βέλτιστη αναζήτηση μέσω κινητής συσκευής (mobile search)
• χρήση ξεκάθαρων call to actions
• αύξηση μετατροπών (conversions)
• φόρμα επικοινωνίας για άμεση & εύκολη δυνατότητα επικοινωνίας του χρήστη
• προώθηση πωλήσεων & ειδικών προσφορών
• hyperlocalized marketing, μια τεχνική η οποία βασίζεται στο συνδυασμό χρήσης analytic tools και IP τεχνολογίας γεωγραφικού εντοπισμού (geolocation) και δίνει τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να παρέχουν στοχευμένη και προσωποποιημένη πληροφορία στο κοινό τους. Παραδείγματος χάριν, μια επιχείρηση μπορεί να παρέχει στους πελάτες της real -time προσωποποημένα εκπτωτικά κουπόνια με βάση την περιοχή διαμονής τους ή τον τομέα ενασχόλησής τους.
Οι παραπάνω τακτικές θα βλετιώσουν την εμπειρία του χρήστη (user experience) στο mobile website μιας επιχείρησης, θα αυξήσουν την επισκεψιμότητα των χρηστών και θα αιχμαλωτίσουν το ενδιαφέρον τους, έτσι ώστε να κινητοποιηθούν και να προχωρήσουν σε μια συγκεκριμένη ενέργεια (conversion), όπως παραδείγματος χάριν, εγγραφή, δοκιμή ή αγορά μιας υπηρεσίας, κτλ.
πηγές:
launchandhustle.com
entrepreneur.com