H αποτελεσματικότητα του mobile marketing
Smartphone χρήστες
Το 91% των smartphone χρηστών έχουν συνεχώς μαζί τους το κινητό τους τηλέφωνο, γεγονός που σημαίνει ότι οι χρήστες μπορούν να δουν ανά πάσα στιγμή μια SMS καμπάνια ή μια διαφήμιση μέσω mobile κατά τη διάρκεια των αναζητήσεών τους.
Mobile κουπόνια
Τα mobile κουπόνια είναι 10 φορές πιο δυνατά και αποτελεσματικά συγκριτικά με τα παραδοσιακά κουπόνια, καθώς οι χρήστες μπορούν εύκολα να τα δουν, να τα μάθουν και να τα κατεβάσουν εύκολα και γρήγορα μέσω από ειδικά διαμορφωμένες mobile υπηρεσίες & εφαρμογές.
Αναζητήσεις μέσω mobile συσκευών
• Το 50% των mobile αναζητήσεων καταλήγουν σε αγορά ή εγγραφή
• To 46% των mobile χρηστών δεν είναι διατεθειμένοι να επισκεφτούν 2η φορά ένα website, το οποίο είναι αργό και δεν έχει καλό UX
• Το 61% των mobile αναζητήσεων οδηγούν σε άμεση επικοινωνία με απευθείας κλήσεις
• To 70% των mobile αναζητήσεων έχουν ως αποτέλεσμα μια οποιαδήποτε μετατροπή (conversion) μέσα στην επόμενη 1 ώρα
Χρόνος ανταπόκρισης
• Ο μέσος χρόνος απάντησης σε ένα email είναι 90 λεπτά.
• Ο μέσος χρόνος απάντησης σε ένα SMS είναι 90 δευτερόλεπτα.
Μετρήσιμα στοιχεία: Return on investment (ROI)
Τον Απρίλιο του 2015, μια έρευνα που πραγματοποιήθηκε από το Millward Brown Digital, ζήτησε από τους marketers των Η.Π.Α να σκεφτούν ποια κανάλια επικοινωνίας θα εκμεταλλευόντουσαν περισσότερο, με στόχο να αυξήσουν τον προϋπολογισμό διαφήμισης, στην περίπτωση που μπορούσαν να μετρήσουν το return on investment (ROI) με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Οχτώ στους δέκα επέλεξαν ως μέσο επικοινωνίας το mobile, συγκριτικά με τα παραδοσιακά μέσα διαφήμισης και επικοινωνίας, ειδικά από τη στιγμή που η απόδοση μίας καμπάνιας στα συγκεκριμένα κανάλια δεν μπορεί να μετρηθεί αποτελεσματικά και αξιόπιστα.
Πηγές:
emarketer.com
blog.hubspot.com
viralblog.com
writtent.com/blog
themobilemarketingreview.com