H συνέντευξη της Μ-STAT στο Marketing Week
Στο πρώτο τεύχος Ιουνίου του Μarketing Week φιλοξενείται η συνέντευξη της M-STAT με θέμα το SMS marketing. Ο Μarketing & Account Management Director της εταιρίας, Nικόλας Κόκκοτας, μίλησε για την ίδια την εταιρεία και τις υπηρεσίες που παρέχει, τονίζοντας παράλληλα τη σημασία της ποιότητας τόσο στο SMS marketing, όσο και στις mobile messaging υπηρεσίες.
Ας δούμε αναλυτικά τη συνέντευξη:
1. Ποια είναι η M-STAT, τι υπηρεσίες προσφέρει και ποιο είναι το ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα; Πόσο σημαντική είναι η ποιότητα στον τομέα του mobile marketing;
H Μ-STAT είναι ηγέτης στην αγορά των SMS στην Ελλάδα και πρωτοπόρος εταιρεία στο χώρο της mobile επικοινωνίας. Ουσιαστικά, η εταιρεία μας δραστηριοποιείται ενεργά από το 2001, προσφέροντας mobile messaging υπηρεσίες και εφαρμογές στις εταιρείες που επιθυμούν την άμεση και αποτελεσματική επικοινωνία με το κοινό τους.
Ανταγωνιστικά μας πλεονεκτήματα αποτελούν τα 14 χρόνια εμπειρίας μας στο χώρο της mobile επικοινωνίας , η υψηλή ποιότητα των υπηρεσιών, η ασφάλεια συστημάτων (ISO 9001 & ISO 27001), καθώς και η πελατοκεντρική μας προσέγγιση. Επιπλέον, είμαστε η μοναδική εταιρεία που έχει απευθείας σύνδεση και με τους 3 παρόχους κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα για τη μαζική αποστολή SMS, έχουμε δική μας υλικοτεχνική υποδομή ενώ παράλληλα, οι υπηρεσίες μας έχουν σχεδιαστεί και υλοποιηθεί εσωτερικά.
Η σημασία της ποιότητας έγκειται στη διαθεσιμότητα και την αξιοπιστία των υπηρεσιών μας, στο deliverability των SMS και κατά συνέπεια, στην αποτελεσματικότητα της κάθε καμπάνιας και την ικανοποίηση των συνεργατών μας.
2. Στον τομέα του SMS messaging, ποιες υπηρεσίες παρέχετε;
Στο συγκεκριμένο τομέα, οι υπηρεσίες που παρέχουμε είναι οι εξής:
• Bulk SMS: Υπηρεσία μαζικής αποστολής SMS προς τους χρήστες κινητής τηλεφωνίας. Η εταιρεία μας παρέχει υψηλής ποιότητας παράδοση SMS σε όλο τον κόσμο, προσφέροντας παράλληλα, μία προηγμένη, white label WEBSMS πλατφόρμα, ως Software as a Service solution. Βάσει ερευνών μάλιστα, το 95% των SMS ανοίγονται μέσα στα πρώτα 5’, ενώ το 80% των χρηστών είναι θετικοί στο να λαμβάνουν SMS για προϊόντα/υπηρεσίες που τους ενδιαφέρουν.
• Premium SMS: 5ψήφιοι αριθμοί αυξημένης χρέωσης, στους οποίους οι χρήστες κινητής τηλεφωνίας αποστέλλουν SMS για να «αγοράσουν» κάποια υπηρεσία.
Η Μ-STAT αποδίδει έσοδα στους συνεργάτες της, βάσει της κίνησης των SMS που έχουν οι υπηρεσίες τους.
• Sim Hosting: Aμφίδρομη επικοινωνία με το χαμηλότερο κόστος. Ο χρήστης στέλνει SMS σε έναν κανονικό αριθμό, αντί για έναν 5ψήφιο και χρεώνεται όσο ένα απλό μήνυμα. Αυτή η υπηρεσία χρησιμοποιείται όταν μία εταιρεία επιθυμεί οι χρήστες να επικοινωνούν μαζί της με το ελάχιστο δυνατό κόστος.
3. Σε ποιες περιπτώσεις διαφημιζομένων και για τι είδους καμπάνιες ενδείκνυνται οι υπηρεσίες PSMS, Bulk SMS και Sim Hosting;
α) Tα PSMS χρησιμοποιούνται ενδεικτικά για υπηρεσίες όπως:
• Διαγωνισμοί μέσω SMS (ραδιόφωνα, εκπομπές, retailers)
• mobile payments/πρόσβαση σε «κλειδωμένο» περιεχόμενο ιστοσελίδων & εφαρμογών (ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης, αγγελιών)
• operational SMS, για την έναρξη/ολοκλήρωση επιχειρηματικών λειτουργιών (αποστολή αιτήματος για την πληρωμή πιστωτικής κάρτας)
β) Tα Bulk SMS χρησιμοποιούνται ενδεικτικά από:
• retailers: για καμπάνιες marketing και ενημερώσεις (νέα προϊόντα)
• τράπεζες: για καμπάνιες marketing και ενημερώσεις (alerts κίνησης λογαριασμού)
• e-shops: για καμπάνιες marketing, ενημερώσεις σχετικά με την πορεία παραγγελιών
• εταιρείες παροχής υπηρεσιών (φροντιστήρια, κομμωτήρια, γυμναστήρια) : για καμπάνιες marketing και ενημερώσεις (νέες υπηρεσίες)
γ) Το SIM Hosting χρησιμοποιείται από εταιρείες που επιθυμούν να παρέχουν στους πελάτες τους έναν οικονομικό και άμεσο τρόπο επικοινωνίας μαζί τους. Ανάλογα παραδείγματα είναι η γραμμή παραπόνων μέσω SMS, opt-in/opt-out λίστες επικοινωνίας, κλπ.
4. Ποιες προδιαγραφές πρέπει να πληροί το μήνυμα για να μην εισβάλλει στον προσωπικό χώρο του χρήστη και ενοχλεί;
Aρχικά, κάθε εταιρεία βάσει νόμου, πρέπει να έχει τη συγκατάθεση του χρήστη προκειμένου να του στείλει SMS.
Επιπλέον, η σωστή επιλογή των ωρών αποστολής ενός SMS είναι καθοριστικής σημασίας. Η πλατφόρμα μας δίνει τη δυνατότητα επιλογής της περιόδου ισχύος των SMS, ώστε να μην παραδίδονται σε ακατάλληλες για το χρήστη ώρες. Εξίσου σημαντικό είναι το γεγονός, ότι κάθε επιχείρηση δύναται να στείλει SMS με αποστολέα το όνομά της αντί για κάποιον τυχαίο αριθμό, ώστε να είναι εμφανές στους χρήστες ποιός το στέλνει.
Τέλος, οι χρήστες προτιμούν τα SMS, παρά τις κλήσεις. Η κλήση είναι παρεμβατική, ειδικά σε ακατάλληλες ώρες, ενώ το SMS είναι πιο διακριτικό και δεν απαιτεί καμία επιπλέον ενέργεια από αυτούς.
πηγή: marketing week