Mobile Trends 2016
Συγκεντρώσαμε ορισμένα από τα πιο σημαντικά mobile trends για το 2016 και σας τα παραθέτουμε!
Location Marketing
Tα καταστήματα λιανικής θα επενδύσουν σημαντικά στο location marketing μέσω των beacons. Το Facebook έχει ήδη λανσάρει τα Bluetooth Beacons για επιχειρήσεις, με στόχο να τις βοηθήσει να προωθούν μηνύματα και ειδοποιήσεις στους χρήστες, κάθε φορά που οι τελευταίοι βρίσκονται εντός της εμβέλειας ενός beacon. Ουσιαστικά, στόχος αυτού του συγκεκριμένου feature είναι να βελτιώσει την ποιότητα εξυπηρέτησης πελατών μέσω real-time mobile marketing.
Mobile friendly ιστοσελίδες
Τα mobile-friendly websites θα έχουν και πάλι ηγετικό ρόλο, καθώς οι επιχειρήσεις και τα brands βελτιστοποιούν συνεχώς τις ιστοσελίδες τους, έτσι ώστε να ανταποκρίνονται στις οδηγίες της Google όσον αφορά το SEO. Eίναι πολύ σημαντικό για μια εταιρία να έχει mobile optimized website, καθώς αν η ιστοσελίδα της δεν συνάδει με τα πιο πρόσφατα SEO guidelines, τότε αυτομάτως η Google την εμφανίζει χαμηλά στις μηχανές αναζήτησης (χαμηλό ranking). Με δεδομένο ότι τα κριτήρια της Google για SEO optimization, γίνονται ολοένα και πιο απαιτητικά, τα mobile friendly websites δεν αποτελούν προαιρετική επιλογή, αλλά αναγκαιότητα.
Μοbile Τεχνολογία
Έρευνες έδειξαν ότι το 60% των μικρομεσαίων επιχειρήσεων πιστεύουν ότι η mobile τεχνολογία παίζει πολύ σημαντικό ρόλο για την μετέπειτα εξέλιξή τους. Για αυτόν ακριβώς το λόγο, οι εταιρίες επενδύουν στο mobile marketing, με στόχο να προσεγγίσουν το κοινό τους άμεσα και αποτελεσματικά. Επιπλέον, οι επιχειρήσεις επενδύουν και σε mobile friendly CRM συστήματα, με στόχο να μπορούν να διαχειρίζονται εύκολα και γρήγορα τη βάση δεδομένων των πελατών τους από οποιαδήποτε mobile συσκευή.
Πως θα διαμορφώσουν οι εταιρίες τη mobile marketing στρατηγική τους το 2016; Θα δώσουν βάση σε συντονισμένες mobile marketing ενέργειες και παράλληλα, θα επικεντρωθούν στο mobile user experience, με στόχο να ανταποκρίνονται ακόμη καλύτερα στις απαιτήσεις των πελατών τους. Λαμβάνοντας μάλιστα υπόψη ότι η πλειοψηφία των αγορών πραγματοποιείται μέσω κινητών συσκευών, στόχος των εταιριών είναι να ικανοποιούν τις ανάγκες των πελατών τους μέσα από mobile friendly websites, σε συνδυασμό με το συνολικό φάσμα των υπηρεσιών που παρέχουν.